HTML

kiút a bulímiából

Egy bulímiás naplója, aki szeretne véget vetni a falásrohamoknak, a hánytatásnak és szeretné élvezni az életét ahelyett hogy folyton a súlyával lenne elfoglalva..

Friss topikok

Archívum

Alulmaradni a küzdelemben..

2011.11.26. 14:11 bulíta

 Bevallom azért nem írtam, pár napja, mert nem tudtam volna másról beszámolni, csak a zabálásról és a hányásról...És valahogy nem bírtam leírni a kudarcomat..

Ma valahogy teljesen magam alatt vagyok..Szerencsétlennek és hihetetlen kövérnek érzem magam.Teljes depresszió. Már a reggelit evéssel és hányással kezdtem. Nagyon félek hogy ennek a sok hánytatásnak következményei lesznek, mert sokat olvasok róla hogy kilyukadhat a nyelőcsövem meg ilyesmik :(
Egyszerűen nem értem hogy lehetek ilyen gyenge. Minden egyes napot úgy kezdem hogy ma sikerülni fog, ma elkezdem a gyógyulást! De nem megy. Ma komolyan elgondolkodtam rajta hogy valamiféle segítséget kérek, mert nem bírom tovább.De nem tudom kitől kérhetnék :( Folyton rossz kedvem van, nincs kedvem menni sehova, csak enni!!Folyton azon jár az eszem hogy ehessek..De jó lenne ezt meg azt enni.
Múltkor itt aludt a barátom és alig vártam hogy elaludjon és kiosonhassak a konyhába és teletömhessem magam sütivel amennyi csak belém fér. Ha tudná hogy ilyen szánalmas vagyok, már biztos nem lenne velem...

Valaki segítsen :(

1 komment

Címkék: segítség evés bulimia zavar zabálás bulémia falásroham bulímia hánytatás

A bejegyzés trackback címe:

https://kudesabulimiaval.blog.hu/api/trackback/id/tr463413118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Đorina 2012.09.20. 16:13:43

Szia!
Hogy vagy? Ha gondolod, írj emailt, érdekel, hogy mi van veled!
Puszi
süti beállítások módosítása